Chatta med oss

Du hittar oss ner till höger

Support 24/7

Vi finns för dig när du behöver det

All Categories

  • All Categories
  • DEALS
  • Om Oss
  • Ägarna
  • Aktuellt om Företaget
  • Företaget
  • Villkor och Information
  • Stolar
  • Gungstolar
  • Kök
  • Vardagsrum
  • Matsal
  • Belysning
  • Glödlampor
  • Golvlampor
  • Taklampor
  • Bord
  • Matbord
  • Matgrupper
  • Ditt hem
  • Biblioteket
  • Hall
  • Kök
  • Matsal
  • Sovrum
  • Vardagsrum
  • Lounge
  • Tillbehör
  • Fåtöljer
  • Soffor
  • Barstolar
  • Designer
  • Arne Jacobsen
  • Charles Eames
  • Eero Aarnio
  • Eileen Gray
  • Florence Knoll
  • Hans J.Wegner
  • Harry Bertoia
  • Philippe Starck
  • Poul Henningsen
  • Verner Panton
  • Mies Van Der Rohe
  • Eero Saarinen
  • Isamu Noguchi
  • Frakt

Frakt

Frakt

Kom ihåg att vi har FRI FRAKT, FRIA RETURER och ÖPPET KÖP på allt.

Paketfrakt

För att dina varor ska nå dig i rätt tid och med rätt förutsättningar använder vår leverantör sig av DPD som fraktföretag för dina ordrar.

Företaget är ett internationellt fraktföretag som har varit verksam i Europa och Sverige under många år. DPD levererar direkt till din ytterdörr, men för att detta ska fungera som det ska måste följande stämma:

  1. ​Adressen du angav i din order måste vara den du kan och vill ta emot dina varor på.
  2. Det är viktigt att du anger ett gällande mobiltelefonnummer i samband med din order. DPD skickar smsaviseringar när varan är på väg ut till dig.
  3. Följ din order noggrant på dpd.co.uk. Detta gör du genom att fylla i de nummer du mottagit från oss. När historiken säger att varan är "Out for delivery" betyder det att leveransen är nära.
  4. Kom ihåg att vi inte har möjlighet att styra utkörningstider eller liknande, vi har endast tillgång till samma information som ni.
  5. Har du frågor angående din leverans eller något annat, hör av dig till DPD direkt, om du går via oss kommer detta skapa ännu mer fördröjning. Vi tar inte ansvar för förseningar som fraktföretaget eller deras underleverantörer orsakar.

Här är information för dig som väntar leverans:

  1. ​Spåra paketet på dpd.co.uk
  2. ​Ring Postnords kundtjänst för mer information angående utkörning: 0771-33 33 10.

Tips för dig som väntar leverans:

  1. ​Om du inte kan ta emot dina varor, fråga en granne som är hemma att signera leveransen.
  2. Följ din orderhistorik noga på dpd.co.uk och var beredd när ordern närmar sig.
  3. Om du har portkod, låst trapphus, grindar eller annat hinder som förhindrar budet att nå din ytterdörr, kontakta DPD alternativt håll koll när lastbilen kommer.

Var denna information hjälpsam? Om inte hör av dig till oss med dina synpunkter - här

Pallfrakt

Bord, fåtöljer eller andra möbler som inte passar de mått som paketfrakt har, kommer att skickas på pall. Detta medför att varorna skickas med ett annat fraktbolag och på så sätt har en annan leveransväg. Den dröjer i regel något längre. Även för pallfrakt erbjuder vi i största möjliga mån spårningsinformation.

Du som kund behöver inte reflektera över om en produkt är för stor för paketfrakt eller inte. Vi kommer att hantera din order och informera dig om vad som gäller för just din leverans.

Du lägger din order på precis samma sätt som alltid.

För alla frågor angående en leverans eller relaterad till leverans hänvisar vi till vår kundtjänst.

Var denna information hjälpsam? Om inte hör av dig till oss med dina synpunkter - här

Kom ihåg att vi har FRI FRAKT, FRIA RETURER och ÖPPET KÖP på allt.




Det finns inga produkter att lista i denna kategori.

ANMÄL DIG TILL VÅRT NYHETSBREV: